Odpowiedzi

2009-11-21T17:34:18+01:00
2HCOOH + MgO = (HCOO)2Mg + H2O mrówczan magnezu i woda
1 5 1
2009-11-21T17:36:06+01:00
2 HCOOH + MgO = (HCOO)2Mg+ H20
kwas mrówkowy + tlenek magnezu =Mrówczan magnezu +woda

chyba tak ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:42:13+01:00
2HCOOH + MgO = (HCOO)2Mg + H2O
kwas mrówkowy + tlenek magnezu = Mrówczan magnezu +woda

odp. powstanie mrówczan magnezu i woda
1 4 1