Sformatowałem komputer, zainstalowałem ponownie Windowsa i nie działają mi głośniki. Co mam zrobić?
Komputer wyświetla mi informację "brak karty dźwiękowej. Zainstaluj potzebne sterowniki". Problem w tym, że nie wiem gdzie mam pytkę d płyty głównej, bo instalowałem ją dawno. Bardzi mi zależy na odpowiedzi, pilnej.
Głośniki firmy Media tech, jeśli ma to jakies znaczenie :)

3

Odpowiedzi

2009-11-21T17:40:59+01:00
Sprawdz czy podłączyłeś głośniki xD
2009-11-21T17:42:20+01:00
Http://www.download.net.pl/c205/Realtek/-tu masz te sterowniki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:27:00+01:00
Wejdż tutaj(http://www.download.net.pl/c155/Karty-Dzwiekowe/) lub kup nowom karte
1 5 1