Odpowiedzi

2009-11-21T17:53:07+01:00
F= (-1+3t²) / (6a/2 -12t)
f= (-1+3t²) / (6a - 24t)
6af - 24ft = -1+3t²
a-4t = (-1+3t²) / 6f
a = ((-1+3t²) / 6f) +4t
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:01:23+01:00
F= -1 + 3t²/6(a/2-2t) Czy ten nawias jest pod ułamkiem?
Jeśli tak, to:
f+1=3t²/[6(a/2-2t)]
(f+1)[6(a/2-2t)]=3t²
6(a/2-2t)]=3t²/(f+1)
3a-12t=3t²/(f+1)
3a=3t²/(f+1)+12t
a=t²/(f+1)+ 4t
2009-11-21T18:09:53+01:00
Nie wiem co jest pod ułamkiem a co nie;/ wiec usuwam swoją odp.