Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:07:53+01:00
to odemnie więc na 100% dobrze :
elevator/lift - winda
amerykanski sidewok to angielski pavement - chodnik
underground/subway - metro
a to znalazłam:

polski wyraz brytyjski wyraz amerykański wyraz
antena aerial antenna
benzyna petrol gas(oline)
bilet jednorazowy single ticket one way ticket
ciężarówka lorry truck
ciężka praca labour labor
ćwiczyć practise practice
dwa tygodnie fortnight two weeks
dzielnica district precinct
dzwonić ring up/phone call/phone
jesień autumn fall
kino (budynek) cinema (movie) theater
kino (sztuka) the cinema the movies
metro underground/tube subway
mieszkanie flat apartment
parking car park parking lot
parter ground floor/level first floor
piłka nożna football/soccer soccer
przejście podziemne subway underpass
przyczepa campingowa caravan trailer
rachunek bill check
semestr term semester
słodycze sweets candy
sprzedawca salesman, shop assistant / sales assistant salesclerk
szafa wardrobe closet
toaleta toilet/lavatory rest room
tramwaj tram streetcar
wakacje holiday vacation
wanna bath bathtub
winda lift elevator
wesołe miasteczko funfair amusement park
wynajmować let rent/lease
wypełniać fulfil fulfill
zręczny, umiejętny skilful skillful

:D
2009-11-21T18:32:24+01:00
Winda - lift (brytyjski) elevator (amerykański)
wakacje - holiday (brytyjski) vacation(amerykański)
kino - cinema - movie lub theater
jesień - autumn - fall
słodycze - sweet -candy
wanna- bath- bathtub
trampki - trousers - snickers (jak baton ;D )
benzyna- petrol - gas
ćwiczyć- practise -practice
piłka nożna - football - soccer

liczę na naj ;]
2009-11-21T18:51:48+01:00
Polski wyraz brytyjski wyraz amerykański wyraz
antena aerial antenna
benzyna petrol gas(oline)
bilet jednorazowy single ticket one way ticket
ciężarówka lorry truck
ciężka praca labour labor
ćwiczyć practise practice
dwa tygodnie fortnight two weeks
dzielnica district precinct
dzwonić ring up/phone call/phone
jesień autumn fall
kino (budynek) cinema (movie) theater
kino (sztuka) the cinema the movies
metro underground/tube subway
mieszkanie flat apartment
parking car park parking lot
parter ground floor/level first floor
piłka nożna football/soccer soccer
przejście podziemne subway underpass
przyczepa campingowa caravan trailer
rachunek bill check
semestr term semester
słodycze sweets candy
sprzedawca salesman, shop assistant / sales assistant salesclerk
szafa wardrobe closet
toaleta toilet/lavatory rest room
tramwaj tram streetcar
wakacje holiday vacation
wanna bath bathtub
winda lift elevator
wesołe miasteczko funfair amusement park
wynajmować let rent/lease
wypełniać fulfil fulfill
zręczny, umiejętny skilful skillful