Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:00:31+01:00
1. Samochód ciężarowy: 70 km/h * 4 h = 280 km
Samochód osobowy: 90 km/h * 3 h = 270 km
Odp: Dłuższą drogę przebyłby samochód ciężarowy.
2. Prędkośc światła: 300000 km/sec.
Mrugnięcie: ¼ sekundy
300000 km / 4 = 75000 km
Odp: W tym czasie światło przebędzie 75000 km.
2009-11-21T18:02:54+01:00
Dane:
v1=70km/h
t1=4h
v2=90km/h
t2=3h

szukane:
s1=?
s2=?
rozwiązanie:
s=t*v
s1=4h*70km/h= 280km
s2=3h*90km/h=270km
Odp: Samochód ciężarowy przebędzie dłuższą drogę.

dane:
v=300000km/s
t= ¼ s = 0,25s

szukane:
s=?

rozwiązanie:
s=t*v
s=0,25s * 300000km/s = 75000km

Odp: Światło przebędzie 75000km
2009-11-21T18:07:52+01:00
1. Prędkośc światła: 300000 km/sec.
Mrugnięcie: ¼ sekundy
300000 km / 4 = 75000 km


x-razy

/-podzielić

łap