Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:05:21+01:00
Wakacyjna Wyprawa

1. Pomysł na wyprawe na biwak nad jezioro
2. Wielkie przygotowania do podrozy
3. Podziwianie krajobrazu podczas drogi
4. Spotkanie z wiesniakami na plazy
5. Historyjka wiesniakow o potworach z lasu
6. Przygotowywanie do nocnych podchodow
7. Znikniecie jednego z przyjaciol
8. Bez skuteczne poszukiwania w ciemnym lesie
9. Tajemnicze slady walki i krwi
10. Bez skuteczne proby zadzwonienia po pomoc
11. Odnalezienie tajnego "wejscia w ziemie"
12. Spotkanie dikich ludozercow
13. Smierc paczki przyjaciol
14. Przebudzenie sie z koszmaru
2009-11-21T18:14:04+01:00
Sidney tęskni za ciepłem domowego ogniska. Rok wcześniej w tragicznych okolicznościach straciła matkę. Ojciec pochłonięty sprawami zawodowymi bywa tylko gościem w domu. Tymczasem w okolicy dochodzi do dramatycznych wydarzeń. Jej szkolna przyjaciółka Kally, którą ktoś dręczył animowanymi telefonami, traci chłopaka, póóźniej zostaje zamordowana. Okoliczności popełnionych morderstw wskazują iż sprawcą jest ten sam człowiek znawca i miłośnik kina grozy. Czerpie on pomysły z filmów. Na liści podejrzanych jest chłopak Sidney. Jednak okazuje się że w firmie Emax przeprowdzane śa experymenty na zwierzetach. Ludzi zabijał pies który uciekł. Sidney wiedząc o tym zgłosiła to do odpowiednich służb które zrobiły swoje.


1 śmierć matki Sidney
2 ojciec gościem w domu
3 tajemnicze zabójstwa
4 podejrzewanie chlopaka sidney
5 złapanie psa mordercy.