Jesteś na kursie językowym w Wielkiej Brytanii. Nie jesteś zadowolony ze swojego zakwaterowania i postanawiasz je zmienić. Napisz ogłoszenie w którym:
-- krótko się przedstawisz,
-- określisz, jakiego mieszkania szukasz,
-- podasz maksymalną cenę wynajmu,
-- napiszesz, jak się można z tobą skontaktować.

Chciałbym krótkie i zwięzłe ogłoszenie, a podpunkty proszę już sobie wymyślić. Ale żeby trochę opisało osobę i mieszkanie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:23:57+01:00
Advertisement!
My name is Rick O'Connor. I am 24 years old. I live in London. I look fot small house with 2 rooms, one toilet, kitchen and dining room. I could give you 500 pounds for a month. Please contact me:
My phone number: ..........
My addres: ............
Thank you, Rick.
4 2 4
2009-11-21T18:31:55+01:00
Hello my name is XYZ . Im on British language course and im looking for a new apartment which will be suitable for me . My new apartment must have at least 70 m3, 2 rooms , kitchen and bathroom with toilet .Im a guitar player so my new neighbours must be resistant to noise . The maximal price i can spend on new apartment is ( ileś tam dolarów wymyśl ile bo nie mam pojęcia ile może kosztowac wynajm apartamentu w GB ) If you have apartment to rent like this call me 700889456 . XYZ
22 4 22