Prosze o przetlumaczenie



I've been around him and i know what he's about.
Shining those fancy things
but it's not what he's made out of.

He takes good care of me and loves me when im down he's my best frienemy and damn he makes me proud.


So now im feeling like i'm choked up wrote you a text yea we broke up.
I try to settle somethings but now that games done i see your face red.
you getting wasted you play with fire it'll get you like you K-fed we on the record baby you got a second maybe and ya'll know who i am sorry chelsea lately lets teach it as a lesson man you fall from heaven this redemption is the only thing my mind stressing



And i'm falling for him
I'm falling in love
I never thought i'd fall in love
I never thought i'd fall in

When life is hard on him he wants me by his side when i lay next to him he holds me thru the night

I'll build a life for him i'll keep him safe and warm when he comes home to me i'll be right at the door


And now i'm knocking on your door miss open up looking gorgeous fly from head to toe she smiles a metamorfis sunshine shines the clouds can run there course when we set sail everything is in orbit fight but never forfit who knows you best let's take an overseas trip on my private jet and like that we reconnect eyes and spirit i'm falling deep for your love and i dont care who hears it.

And i'm falling for him
I'm falling in love
I never thought i'd fall in love
I never thought i'd fall in

Baby you don't know who much i need you you know i would give up everything to be with you got me crazy wanna break you off baby i love you and i dont deserve you


And i'm falling for him
I'm falling in love
I never thought i'd fall in love
I never thought i'd fall in

3

Odpowiedzi

2009-11-21T18:19:37+01:00
\jestem wokół niego i wiem, co mu chodzi.
\ tyle tych fantazyjnych rzeczy
ale nie jest to co on się obecnie.

On dba o mnie i kocha mnie, gdy jestem na dnie to moj przyjaciel czyni mnie dumnym.


Więc teraz im poczucie jakbym się dusił napisał wam yea tekst Zerwaliśmy.
Staram się rozstrzygnąć coś ", ale teraz wiem, że gry dobiega konca
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:19:51+01:00
JA ma jest wokół jego i poznaję co on jest o. Lśniące tamte dziwaczne rzeczy ale to jest nie co on jest wyjaśniany . On bierze (przedsiębierze) dobrą troskę o mnie i kocha mnie kiedy *im* na dół on jest mój lepszy *frienemy* i przeklęty on wyrabia mnie dumne. Tak (więc) teraz *im* odczuwający (odczuwanie) jak (podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) jestem zatykany napisał wam tekst (tekstowy) *yea* rozbieramy (rozszedł się). próbuję (wypróbowywać) załatwiać (osiedlać) *somethings* ale teraz co (żeby; który) gry zrobił (zrobiony) widzę wasz czerwony. Wy dostający się (dostanie się; otrzymujący; otrzymanie) zmarnowany wy gracie z ogniem (pożar) to będzie otrzymywać (dostawać; rozumieć) was lubicie was *K-fed* my na rekordowym dziecku wy otrzymywaliście (dostał się) drugi (sekunda; po drugie; popierać) być może i *ya'll* poznają kto (który) jestem żałujące *chelsea* ostatnio pozwala wykładają (uczyć) temu jak (ponieważ) człowiek lekcji wy spadacie od raju to wykupienie jest jedynym rzeczą moja pamięć (umysł) akcentujący I ulegający urokowi jego spadam w miłości JA nigdy (obmyślił) mam opadanie w miłości JA nigdy (obmyślił) mam opadanie w Kiedy życie (długotrwałość) jest twardy (trudny; intensywnie) na nim on potrzebuje (chce) mnie przez jego strona (boczny) kiedy kładę (leżeć; układać) następnie on on trzyma mnie *thru* wieczór późny będę budować (tworzyć) życie (długotrwałość) dla jego będę utrzymywać jego bezpieczny (kasa ogniotrwała) i ciepły (ogrzewać) kiedy on przybywa dom ja będzie jest prawo (prawy; naprawo od) przy drzwiach I teraz zadziwiam (uderzający) na waszych drzwiach przepuszczają (być nieobecnym) otwierać spojrzenie *gorgeous* lecą od głowy *toe* ona uśmiecha się *metamorfis* wesołość świeci chmury może biec (przesuwać się) tam kurs kiedy umieszczamy żagiel (pływanie) wszystek jest w walce orbity ale nigdy *forfit* kto (który) poznaje was lepsi niech brać (przedsiębrać) zamorski *trip* na moim prywatnym reaktywny (samolot odrzutowy) i analogicznie rełączymy oczy i duch ulegające urokowi głęboko waszej miłości i *dont* troska (uwaga; troszczyć się) kto (który) słyszy (słucha) to. I ulegający urokowi jego spadam w miłości JA nigdy (obmyślił) mam opadanie w miłości JA nigdy (obmyślił) mam opadanie w Dziecku wy nie poznajecie kto (który) wielu (wielka ilość; dużo) potrzebuję was wy poznajecie oddawałby (zaniechać) wszystek jest z wami otrzymywaliście (dostał się) mnie pomylone *wanna* łamią (naruszać) was od dziecka kocham was i *dont* zasługują was I ulegający urokowi jego spadam w miłości JA nigdy (obmyślił) mam opadanie w miłości JA nigdy (obmyślił) mam opadanie w
2009-11-21T18:21:37+01:00
Byłem dookoła niego i i zna czym o on jest.
Świecąc te fantastyczne rzeczy
ale to nie jest czym poza on jest zrozumiany.

On bierze dobrą troskę mnie i kocha mnie kiedy im w dół on jest moim najlepszym przyjacielem i przekląć on robi, że jestem dumny.


Tak teraz uczucie im jak zadławiłem się napisało tobie tak tekstu, który rozbiliśmy.
Próbuję ustalić czasami ale teraz kiedy gry zrobione i widzą twojego stawać się wobec czerwieni.
ty dostawanie zmarnowało ciebie bawisz się ogniem to dostaną ciebie jak ty K - nakarmił my na rekordowym dziecku dostałeś się sekundę być może i zna, kim i jestem zmartwiony chelsea ostatnio pozwala nauczyć to jako człowiek lekcji, że spadasz z nieba ten wykup jest jedyną rzeczą mój umysł akcentujący


I zakochałem się w nim
Zakochuję się
Nigdy nie myślałem, że i zrobiłby miłość zbiórki
Nigdy nie myślałem, że i zrobiłby zbiórkę

Kiedy życie jest surowe dla niego nim chce mnie przez jego stronę kiedy i leżał obok jego, który on trzyma mnie przez noc

Zbuduję życie dla jego trzymać jemu bezpiecznie i ciepły kiedy on przybywa do domu do mnie mieć rację przy drzwiach


I teraz pukam na twoich drzwiach chybia otwierać spoglądając cudowną muchę z głowy, by stać się ona uśmiecha się światło słoneczne świeci chmury może przeprowadzić tam kurs kiedy ustawiliśmy żaglowi wszystko jest w walce orbity ale nigdy forfit, który wie, że najlepiej weźcie za morzem podróż na moim prywatnym odrzutowcu i jak, że my oczy reconnect i dodać otuchy spadłem głęboko dla twojej miłości i troski i, która słyszy to.

I zakochałem się w nim
Zakochuję się
Nigdy nie myślałem, że i zrobiłby miłość zbiórki
Nigdy nie myślałem, że i zrobiłby zbiórkę

Dziecko nie wiesz, kogo dużo i potrzebuje ty wiesz, że i zrezygnowałby z wszystkiego, by z tobą zostać dostały mną, którego zwariowany wanna rozbija ciebie poza miłością i dziecka ty i nie zasługuje na ciebie


I zakochałem się w nim
Zakochuję się
Nigdy nie myślałem, że i zrobiłby miłość zbiórki
Nigdy nie myślałem, że i zrobiłby zbiórkę