1) ile to groszy ?
17zł.20gr.
40zł.5gr.
130zł 7 gr.
2) ile to ?
150tys. banknotów stu złotowych ile to złotych ?
3)
w trzech rulonach znajduje się monety pięciogroszowe dziesiecio groszowe i dwudziestogroszowe w każdym rulonie jest 100 monet .ile złotych jest w każdym rulonie
4)
Autor otrzymuje 1zł50gr. honorarium od każdego sprzedanego egzemplarza swojej książki oblicz ile pieniędzy otrzyma autor jeśli zostanie niesprzedanych :
a) 1000 egzemplarzy
b) 10000 egzemplarzy
5) Ania miała 10 jednakowych banknotów .witek miał 3 bankoty czy jednakowe-nie wiadomo Ania rozmieniła Witkowi jeden banknot po tej zmianie Ania mila 1 banknot stuzłotowy a witek miał 12 jednakowych banknotów ile pieniędzy miała Ania a ile witek
6)
most an Wiśle w płocku ma długość 1 km. 200m i jest dłuższy od most w Grądziołku o 102m.jaką długość ma most w Grądziołku
7)
Otylia pzrepływa na każdym trningu 100 piedziesiecio metrowych basenow oblicz ile kilomentrow pzreplywa otylia
a) w ciągu 1 dnia
B) w ciągu 5 dni ?
8) który to wiek
a 966r.
b.1410
c.1500
d.1830
e.1863
f.1900
g.1901
h.1945
i.2000



z góry dzieki dam naj

4

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:36:42+01:00
1. 1720
4005
13007
2. 150000000
3. w5gr rulonie jest 5zł
w10gr rulonie jest 10 zł
w 20 gr jest 20zł
4. chyba źle przepisane:)

a)1,5 tys zł
b)15tys zł
5.Ania miała 10x10zł=100zł
Witek 100zł+ 2x10zł=120zł
6.1km 098m
7.a) 5km
b)25km
8.a) X w
b) XV w
c) XV w
d) XIX w
e) XIX w
f) XIX w.
G) h) i) XXw.

2009-11-21T18:36:57+01:00
4miliony

1. 1720
4005
13007
2. 15000
3. w5gr rulonie jest 50zł
w10gr rulonie jest 10 zł
w 20 gr jest 20zł
4. chyba źle przepisane:)

a)1,5 tys zł
b)15tys zł
5.Ania miała 10x10gfgjzł=100zł
Witek 100zł+ 2x10zł=120zł
6.1km 098m
7.a) 5km
b)25km
8.a) X w
b) XV w
c) XV w
d) XIX w
e) XIX w
f) XIX w.
G) h) i) XXw.
2009-11-21T18:48:31+01:00
1.1720 groszy
4005 gr
13007 gr.
2. 15 mln
3. Pierwszy rulon = 5 zł.
Drugi = 10 zł
Trzeci = 20 zł
4. a)1500
b)15000
6. 1 km 200 m + 102m = 1 km 202 m
8. a) 10 w. = XXw.
b) 15w. = XV w.
c)15w =XV w
d) 19w . = XIX w.
e) 19
f) 19 w. =XIX w
g) 20 = XX
h) 20 =XX
i) 20
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T21:23:45+01:00
1. 1720gr
4005 gr
13007 gr
2. 150000