Odpowiedzi

2009-11-21T18:41:01+01:00
A) {3x-2y=0
6y-10x=0

{3x-2y=0
-10x+6y=0 /

3x-2y=0 / * 10
-10x+6y=0 / * 3

30x-20y=0
-30x+18y=0

= -2y=0
y= 0
x=4/3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:00:12+01:00
2009-11-21T19:11:47+01:00
56uho6 kmyky ,hj54i yondhktrj i4hb3uthuigmnhu bnui5ujuy/6jddjj/y/65gvrb4v98aew4h64a 54b5 4154b 545et4 4gb4 1g448h4 5hb e5 nb48e4 545 46rw44j5 1h 54rh4 r874t 564 541t4 t7y7y1t 78978454 879/7n65rt 745487 yb686548467y/4/