Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:47:07+01:00
1c/13
pobrzeża ciemniejsza zieleń
pojezierza pomarańczowy
niziny jaśniejszy zielony
wyżyny żółty
kotliny jeszcze bardziej jaśniejszy zielony od nizin
góry brązowy

3a/14
załącznik

1/19
rzeki przymorza: Parsęta, rega, Pasłęka, Słupia
Dopływy Wisły:
a) prawe: Bug z Narwią, Wieprz, San, Wisłoka, Soła, Dunajec
b) lewe: Wieprzyca, Wda, Pilica, Bzura, Brda, Nida
Dopływy Odry:
a) prawe: Warta, Barycz
b) lewe: Bóbr, Nysa Łużycka, Nysa Kłodzka, Bystrzyca

3a/27
na podstawie mapki z podręcznika podpisz

3/30
rośliny: mikołajek nadmorski, kosodrzewina, limba
zwierzęta: żubr, żbik, świstak
i opisz któryś gatunek i na mapie zaznacz

2/20
na podstawie tam 3 rys. z pdr. wybierz któryś i narysuj

1b/22
załcznik 2
1 5 1
2009-11-21T20:16:53+01:00
1c/13
ide od "góry" :P
pas pobrzeżry na jasny zielony
pas pojezierzy na zielony i w samym "kącie po prawej" na troszeczkę ciemniejszy zielony
pas niziny środkowopolskiej na jasny zielony przy pilicy jasno żółty
pas wyżyn polskich na żółto z pomarańczowym ( jest to w podr.str149)
pas kotliny podkapackiej na ciemnozielony
karpaty na brązowo
sudety na brązowo
3a/14
kwadraciki: na fioletowo-powyżej 1000...
na pomarańczowy-500-1000...
na żółty-300-500...
na jasny zielony-0-300
na ciemny zielony-depresje
rysunek: 99 i jedna trzecia kratek zamaluj na jasnyzielony
druga trzecia na ciemnyzielony
trecia z tej trzeciej kratki na fioletowy
5 i pół kratek zamaluj na żółty
2 i pół kratek na pomarańczowy
1/19
rzeki przymorza: rega parsęta pasłęka śłupia
dopływy wisły prawe soła dunajec san wieprz bug z narwią wisłoka
lewe nida pilica bda wda wierzyca
prawe dopływy odry barycz warta
lewe nysa kłudzka łużycka bór bystrzyca
3a/27 podr str42
3/30
rośliny mikołajek nadmorski limba
zwierzęta żubr żbik świstak :D



1 4 1