Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:35:01+01:00
1. Misjonarstwo
2. MOdlitwa
3. OFIARA na msze
4. oFIARA NA TACE
5. POMOC W NAUCE
2009-11-21T18:36:16+01:00
Pomoc Finansowa
opieka
Pomoc w domu
Pomoc Medyczna
Wyonywanie trudniejszych czynnosci za ta osobe
2009-11-21T18:55:25+01:00
1. Zbieranie pieniędzy
2. Pomoc psychiczna (pocieszać>
3. Pomoc materialna (dawanie darów)
4. Pomoc fizyczna (pomoc przy pracach różnego rodzaju, np przy lekcjach)
5. No i oczywiście MODLITWA.