Witam !
Mam 3 zdanina do nauczenia się na pamięć więc muszę wiedzieć jak sie je czyta, szczegolnie chodzi mi o liczby. Oto te zdania :

Parc - des -Princes se trouve dans la XVI - ieme arrondissement.
Il comprend 48 500 places.
Il est construit en 1897.


Bardzo proszę aby ktoś napsiał jak to sie wymawia.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T18:58:22+01:00
Pars de Prinse se truw dan la sikstieme arrondissemen
Il compren 48 500 plas
Il e constru en 1879.

wszystkie R wymawia się jak to takie r francuskie.
mam nadzieje ze wiesz o co chodzi :) licze na naj.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:21:23+01:00
Par - de - Pręs sy truw dą la seziem arądismą.
Il kąprą karątłit mill sęk są plas.
Il e kąstrłi ą mill łit są katr vę diset.

Mam nadzieję że o to ci chodziło ;>
1 5 1