1.znakomity włoski architekt
2.głowna cecha dzieł sztuki renesansowej
3.uwypukla postacie i przedmioty na obrazie
4.nazwa twórcy obdarzonego niezwykłym talentem
5.miękki modelunek światłocieniowy wprowadzony przez leonarda
6. nowy typ budowli świeckiej

Bardzo proszę o rozwiązanie :) Są to hasła z krzyżówki... ;) Proszęę to pilne;]

2

Odpowiedzi

2009-11-21T19:27:43+01:00
1.Filippo Brunelleschi
2.religijność
3.płaskorzeźba
4.michał anioł leonardo da vinci rafael (moj włoski imiennik)
5.sfumato
6 kopuła
jeżeli coś się nie zgadza to spójrz do skrzynki odbiorczej i odpowiedz a będzie idealnie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:22:25+01:00
1. Filippo Brunelleschi.
2. religijność.
3. płaskorzeźba.
4. Leonardo da Vinci.
5. sfumato.
6. kopuła.

Mam nadzieję, że jest dobrze.
5 2 5