Odpowiedzi

2009-11-21T18:57:43+01:00
A)√4×5= 2x5=10
√25×7=5x7=35
√144×3=12x3=36
√225×6=15x6=90

b)√4×9×3=2x9x3=54
√16×25×6=4x25x6=600
√36×25×11=6x25x11=1650
√144×81×5=12x81x5=4860

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T18:59:07+01:00
Zadanie.
a)√4×5=2*5=10
√25×7=5*7=35
√144×3=12*3=36
√225×6=15*6=90

b)√4×9×3=2*9*3=54
√16×25×6=4*25*6=600
√36×25×11=6*25*11=1650
√144×81×5=12*81*5=4860

c)√20=√4*√5=2√5
√135=√9*√15=3√15
√432=√144*√3=12√3
√1350=√225*√6=15√6

d)√90=√9*√10=3√10
√325=√25*√13=5√13
√588=√196*√3=14√3
√648=√324*√2=18√2
2009-11-21T19:04:25+01:00
A)√4×5=10
√25×7=35
√144×3=36
√225×6=90

b)√4×9×3=54
√16×25×6=600
√36×25×11=1650
√144×81×5=4860

c)√20=2√5
√135=3√15
√432=4√27
√1350=8√6

d)√90=3√10
√325=5√13
√588=2√147
√648= 3√72