Odpowiedzi

2009-11-21T19:08:57+01:00
A=12cm
b=12cm:3=4cm
c=(12*2+4*2):2=(24+8):2=32:2=16cm - bo mają być wszystkie krawędzie
V=a*b*c
V=12cm*16cm*4cm
V=768cm³
Więc objętość wynosi 768cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:10:26+01:00
X, y , z - wymiary prostopadłościanu
x = 12 cm, y = 12 cm :3 = 4 cm
z =[2*12 cm +2*4cm] :2 = [24 + 8]cm :2 = 32cm :2 = 16 cm.
V = x*y*z = 12 cm * 4cm * 16 cm = 48 cm² * 16 cm =768 cm³
Odp. Objetość tego prostopadłościanu jest równa 768 cm³.
2 5 2
2009-11-21T19:10:58+01:00
A)12 cm
b)12:3=4 (cm)
c)12*2 + 4*2=32 32:2=16 (cm)

V=a*b*c
V=12*4*16=768cm³

Odp. Objętość tego prostopadłościanu wynosi 768 cm³.

Proszę bardzo :)