Odpowiedzi

2009-11-21T19:08:50+01:00
Trojkaty ABC i DEF beda rownoramienne
2 3 2
2009-11-21T19:17:15+01:00
Oby dwa trójkąty sa rowno ramienne. Bo w obu dwóch istnieje mozliwosc ze dwa kąty sa takie same i po dodaniu trzeciego suma katow jest rowna 180.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:50:17+01:00
Trójkąt ABC jest równoramienny
trójkąt DEF jest równoramienny
czyli: oba trójkąty są równoramienne
3 3 3