Odpowiedzi

2009-11-21T19:22:36+01:00
Osoba, która znajduje się na zdjęciu to moja najlepsza przyjaciółka, Karolina.
Jej opalona twarz jest okrągła. Niebieskie oczy fantastycznie kontrastują z czarnymi, długimi włosami. Na jej małym i lekko garbatym nosie widnieje kilka delikatnych piegów, które dodają jej urody. Karolina ma usta przypominające kształtem malutką gruszkę. Na dodatek są bardzo wypukłe i piękne.
Bardzo podziwiam urodę Karoliny.. Jest ona piękną, miłą i uczynną koleżanką. Uwielbiam na nią patrzeć i podziwiać tą śliczną i zawsze roześmianą twarz.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:49:20+01:00
Znaną i opisaną osobą przeze mnie jest aktorka, znana jest m.in z serialu ''M jak miłość'' czy filmu ''Panna Nikt'' - Anna Mucha.
Przedstawiana postać ma owalny kształt twarzy, jasną cerę, piękne piwne oczy.. Nad oczami, znajdują się idealne czarne brwi.
Aktorka posiada krótkie, ciemne włosy i pocieniowaną odpowiednio do jej kształtu twarzy grzywkę. Jej zmysłowe usta są koloru jasnego różowego, są pełne.
Powyżej opisana Anna Mucha uważana jest za jedną z najpiękniejszych polskich aktorek.
3 4 3
2009-11-21T21:57:06+01:00
Opis postaci Kendry Wilkinson .
Kształt twarzy : Owalna
Barwa oczu: Szare
Kształt brwi : Łuki
Usta: Małe
Oczy: Średnie
Długośc włosów: Bardzo długie
Kolor włosów : Natrulany bląd:)


Pomogłam??
3 3 3