Jak daleko jest z Amkowa do Drabkowa przez Bumkowo i Ciachowo?

Amków - 16,5 km
Bumkowo - 3 km
Ciachowo - 700 m
Drabkowo - 1500 m
Echowo - 13 km
Fiołkowo - 7,8 km

2) Aby obsiać 1 ha pszenicą, potrzeba 250 kg. ziarna. Latem z 1 ha ziemi wysokiej klasy można otrzymać nawet 45 q pszenicy. Ile kilogramów pszenicy otrzymuje się z 1 kg zasianego ziarna?

Proszę o pomoc.

3

Odpowiedzi

2009-11-21T19:20:58+01:00
Chyba to jest książka Matematyka z Plusem 6
4. 16,5km+1500m=18km (odpowiedź d)
5. 18 (odpowiedź a)
17 4 17
2009-11-21T19:51:49+01:00
16.5km+1,5km=18km
amków + Drabków

18
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:09:19+01:00
1)16,5+3km+0,7km+1,5km=21,7km
2)Z 250kg-45kg pszenicy
45/250=0,18kg
Odp. Z 1kg otzrymamy 0,18 kg pszenicy
12 2 12