Odpowiedzi

2009-11-21T19:18:25+01:00
Bo takie miał na tchnienie, w necie tego duzo wystaczy looknąć;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:22:25+01:00
To ma być wymyślone?
No więc napisz ze z zemsty do np swojej narzeczonej ktora go zostawila dla innego. I on byl ta alina porzucona, uczciwa ale zabita, balladyna to ta kobieta i ona uciekla od niego i byla z tym krolem
2009-11-21T19:23:58+01:00
Uważam że Adam Mickiewicz pisał Ballady po to by zawrzeć w nich elementy swojego życia. Jako przykład podam balladę "Świteź". W tej balladzie Mickiewicz opisuje historię, którą poznał będąc u swojego przyjaciela - Michała Wereszczaki. Z kolei w innej opisuje swoją miłość do Maryli, która nie została odwzajemniona.