Odpowiedzi

2009-11-21T19:19:53+01:00
2009-11-21T19:20:33+01:00
Poprawnie powinno pisać się przez l, ale tak nikt nie pisze
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:21:07+01:00
Wymowa:
znaczenia:
rzeczownik, rodzaj żeński

(1.1) reg. śl. regionalizm śląski miejsce bolesne
(1.2) reg. śl. regionalizm śląski coś nie tak z głową, szajba, idiotyzm

wykrzyknik

(2.1) okrzyk bólu

odmiana: przykłady:

(1.1) On mo ała na prawyj szłapie
(1.2) Ty mosz ała!
(2.1) Ała, to jest gorące!
1 5 1