Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:29:46+01:00
Droga królowo,
Nazywam się Paulina i piszę do Ciebie w bardzo ważnej sprawie.
Chciałabym Cię poprosić o to, żebyś mi pozwoliła zorganizować urodzinki w twoim pałacu, na około 20 osób. Obiecuję, że moi goście są bardzo mili i napewno by niczego nie znisczyli. I chciałabym Cię królowo poprosić również o to, żebyś Ty również była gościem na moich urodzinkach. Proszę zgódź się.
Pozdrawiam Cię i przesyłam buziaki.
1 4 1
2009-11-21T19:35:47+01:00
miejscowośc,data miesiąc,rok


Droga Królowo!!!
Na wstępie mojego listu chciałabym Ciebie zapytać o twoje zdrowie oraz serdecznie ciebie pozdrowić i ucałować. Mam do Ciebie bardzo,ale to bardzo wielką prośbę.Niedługo będą moje urodziny,więc chciałabym ciebie poprościc o to abym mogła urządzić je w zamku??Nie wiem czy ty się zgodzisz ale to dla mnie ważne gdyż muszę się przygotować i wysłać zaproszenia.Chciałabym abyś się zgodziła.Ciebie też chcę zaprość.
Czekam na Twoją odpowiedż i myślę że się zgodzisz:)


Z poważaniem:
......................



1 5 1