Proszę ułóżcie mi ztych liczb pełne : 1000, 2000, 3000, 4000, 5000, 6000, 7000, 8000, 9000, 10000 nie wiecej

A oto one :

3707, 660, 473, 2420, 2640, 1881, 1496, 1463, 660, 220, 440, 440, 440, 440, 440, 440, 440, 440, 440, 220, 3586, 1716, 2937, 2541, 2992, 1320, 1694, 2717, 2893, 1738, 3355, 1237, 1507, 770, 3047, 407, 3641, 231, 1661, 2431, 594, 1265, 539, 1540, 1705, 2805, 297, 1815, 1727, 275, 561, 3905, 1646, 3630, 3014, 1430, 363, 1320, 3190, 1837, 352, 1628, 3003.

Prosze jak najszybciej z gory thx :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:32:17+01:00
Wszystkie liczby, które podałaś są podzielne przez 11. Zatem suma dowolnych z nich jest podzielna przez 11. Czyli nie możemy utworzyć żadnej spośród liczb:
1000, 2000, 3000, ..., 9000, 10000 (bo żadna z nich nie jest podzielna przez 11).
1 5 1
2009-11-21T23:17:03+01:00
Niestety nie da się tego obliczyć ani zrobić ... Dlatego gdyż wszystkie te liczby są podzielne przez 11 a wyniki niestety nie są przez tą liczbę podzielną ...
1 5 1