Zad 1. W podanym tekscie podkresl czastki -że,ż,no,oby a nastepnie przeksztalc calosci tak by wypowiedzi brzmialy lagodniej.


Zróbże porzadęk w swoim pokoju.No,rozejrzyj się.Czyż tak trudnoschować ubrania do szafy? obys nauczyl się zadbać o swoje otoczenie!!

zad2
Podane wypowiedzi przeksztalć tak aby oddawaly zniecierpiliwienie mowiacego. Użyj wyrazów i czastek wyrazowych podkreslonych w poprzednim cwieczeniu.Jak je nazywamy??

Przestan się wiercić.Czy nie mozesz posiedziec spokojnie? przeciez mowie do ciebie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:31:59+01:00
Róbże porzadęk w swoim pokoju.No,rozejrzyj się.Czyż tak trudnoschować ubrania do szafy? obys nauczyl się zadbać o swoje otoczenie!!
8 1 8
2009-11-21T19:37:13+01:00
Zad1
Posprzątaj w swoim pokoju.No, zobacz. Czy tak trudno schować ubrania do szafy? Mam nadzieję że nauczysz się dbać o swoje otoczenie.
zad2
Przestań, że się wiercić.Czyż nie potrafisz usiedzień chwilę spokojnie? Czyż nie słyszysz przecież mówię do ciebie
7 4 7
2009-11-21T22:28:52+01:00
Zad.1
Zrób porządek w swoim pokoju. Rozejrzyj się. Czy tak Ci trudno schować ubrania do szafy? Proszę naucz się dbać o swoje otoczenie.

Zad.2
Przestań, że się wiercić.Czyż nie potrafisz usiedzieć chwilę spokojnie? Czyż nie słyszysz przecież mówię do Ciebie !
6 3 6