Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:03:16+01:00
Zad12/89
x - liczba wszystkich ocen chłopców
2,5% - 15
100% - x
2,5x=1500 /:2,5
x=600

Te oceny stanowią 1,5% wszystkich ocen
1,5% = 15 /:1,5
1% = 10
100%=10*100=1000 <<< Wszystkie oceny

1000-600=400 <<< liczba ocen dziewczynek
100% - 400
5% - x
100x=2000 /:100
x=20 <<< oceny celujące dziewczynek

100% - 600
4% - x
100x=2400 /:100
x=24 <<< oceny celujące chłopców

Odp: Dziewczynki dostały 20 ocen celujących, a chłopcy 24

zad13/89

48 bukłaków=40%

120 bukłaków to 100%

120-48=72 (wypite już bukłaki)

72:9=8 - spozycie dzienne do tej pory

48:8=6 - spożycie obecnie planowane

8-6=2

2/8*100%=25%
odp.powinni zmniejszyć dzienne racje wody o 25%.


zad14/89


x - liczba chlopcow i dziewczat na pierwszej dyskotece

50%x - liczba dziewczyn


120%x - liczba chlopcow i dziewczat na 2. dyskotece

120%x*45% - liczba dziewczat

1,2*0,45*x = 0,54x
50%x=0,5x

0,54x>0,5x

odp.Dziewczyn przyszło więcej:))
3 5 3
2009-11-21T20:05:38+01:00
Zad 13
100%-60%=40%
4o%=48-bukaków
80%=96-bukaków
20%=24-bukaki
96+24=120-bukaków
120-48=72-bukaki
48:8=6-bukaków powinni wypijac
72:9=8-tyle bukaków pili
40% * 120= 40/100 * 120= 48
60%-40%= 20% - o tyle powinni zmiejszyc picie bukaków
tylko to umiałam ;DD
2009-11-21T20:38:01+01:00
Zad 12/89
Odp: Chłopcy otrzymali 25 ocen celujących, a dziewczęta 20 .

zad 13/89
Odp; Dziennie rację wody powinni zmniejszyć o 25 procent.

zad 13/89
Odp:W tym tygodniu na dyskotekę przyszło więcej dziewczyn niż tydzień temu.
2 3 2