Odpowiedzi

2009-11-21T19:45:00+01:00
Kurcze, ciężkie... Może "Niepełnosprawne dzieci to też dzieci"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:45:45+01:00
Ja bym narysowała osobe na wózku inwalidzkim jak gra z innym dzieckiem w kosza . a hasło bym dała Bóg kocha wszystkich .
2009-11-21T19:47:53+01:00
Moim zdaniem zrób dziecko schodzące po schodach i dziecko które zjeżdża z takich jak by górki chyba wiesz o co chodzi :]
Oczywiscie żeby było na 1 rysunku i jak by taka jedna przecięta lina a hasło Hmmm.. to może Każdy jest zwykłym dzieckiem :p lub Niepełno sprawni są zwyklimi ludźmi.