Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:48:13+01:00
Eter został pierwszy raz użyty w 1846roku. Wtedy to amerykański dentysta William Morton w Charlton w Massachusetts wypróbował go do znieczulenia przed ekstrakcją zęba, a następnie podczas publicznego zabiegu chirurgicznego. W 4 miesiące później pierwszej takiej operacji na ziemiach polskich dokonano w Krakowie.
1 5 1
2009-11-21T19:48:40+01:00
Październik 1864 Ludwik Bierkowski - polak z poznania
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T19:48:48+01:00
W.E. Clark, który w 1842 roku dokonał pierwszego znieczulenia ogólnego przy użyciu eteru.