Odpowiedzi

2009-11-21T19:51:21+01:00
Czego ma dotyczyć ta reklama?

To bardzo proste, wybierasz produkt i wciskasz ludziom ileż to ma zalet, ale pod żadnym pozorem NIE pisz o wadach.
4 4 4
2009-11-21T19:51:41+01:00
Reklame pisze się aby pokazać najlepsze rzeczy produktu np.

Guma miętowa-nic nie odświerzy tak jak ona!!!!!!!!!
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:55:10+01:00
Reklama to przede wszystkim zachwalanie produktu, musisz wypisać wszystkie jego zalety , praktycznie nie uwzględniając wad.; ]]
np. Chciałabym przedstawić państwu najnowszy produkt firmy ..
, który sprawuje się bez zarzutu. ; DD
niska cena produktu. i wgl.; PP
Pomogłabym więcej , ale nie uwzględniłas, czego ma dotyczyć ta reklama .; **
5 3 5