Odpowiedzi

2009-11-21T19:54:10+01:00
Moim autorytetem jest Jan Paweł II. Za życia był wspaniałym człowiekiem. Głosił pokuj i dobroć. Jego wyraz twarzy zawsze był przyjazny. Szanuje tego człowieka, ponieważ wiele w życiu dokonał. Nie tylko był ppieżem, ale także dobrym wzorem do naśladowania. Jego słowa ,, Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze Ziemi, tej Ziemi'' dały wielu ludziom do myślenia, nad tym jak mają w życiu postępować. Myślę, że był on wzorem nie tylko dla chrześcijan.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:56:05+01:00
Ja proponuje coś takiego :P

Moim zdaniem rodzice są do naśladowania.Choć na dużo rzeczy nam nie pozwalają bo na nas dbają.Zawsze podejmują trudne decyzje w pracy i w życiu codziennym,pomogą nam w każdej potrzebie czy w zadaniach domowych czy mogą nas wspierać,i od małego niemowlaka nas wychowywali.I przez dobrych rodziców moim autorytetem są oczywiście rodzice.


Mam nadzieję że się podoba zawsze możesz coś usunąc i dodać coś z innej odpowiedzi na to zadanie ;]
Pozdrawiam.
1 1 1