Odpowiedzi

2009-11-21T19:52:57+01:00
1. Powinniśmy zapytać go w jakim celu i do kogo z mieszkańców domu przyszedł.
2. Jak się nazywa, i czy ma pilną sprawę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:59:24+01:00
1.Powinniśmy wypytać w jakim celu przyszła.
2.Możemy jej zaproponować aby przyszła jak rodzice będą.
3.Jeżeli powie że zna naszych rodziców i chce poczekać na nich w domu trzeba powiedzieć: To ja zadzwonie do mamy/taty i zapytam się czy ma pan na nich poczekać.
4.Naj lepiej w ogóle nie wpuszczaś takiej osoby ,ale również nie można okazywać że się boimy czy za wszelką cenę chcemy tą osobę spłoszyć.
5.Powinniśmy delikatnie z postanowieniem powiedzieć ,że nie możesz otwierać nie znajomym lub coś w tym stylu.
1 5 1
2009-11-21T23:55:14+01:00
1. Najpierw powinniśmy zapytać się kto to i w jakiej sprawie do nas przychodzi.
2. Jeśli nie kojarzymy danej osoby za żadna cenę nie możemy wpuscić jej do domu.
3. Możemy popwiedzieć ze nie możemy znaleść klucza, a nie chcesz budzic pozostałych członków rodziny.