Które przyporządkowania moga być funkcjami?

Odpowiedź uzasadnij!

a)Każdemu uczniowi przyporządkowane jest jedno miejsce w ławce szkolnej.
b)Każdej matce przyporządkowane jest jej dziecko.
c)Każdej ulicy w mieście przyporządkowana jest jej nazwa.
d)Każdej ulicy przyporządkowany jest stojący na niej dom.
e)Każdemu państwu przyporządkowana jest jego stolica.
f)Każdemu człowiekowi przyporządkowana jest liczba będąca jego wagą.

Błagam pomóżcie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T19:58:36+01:00
A)funkcja
b)nie
c)nie
d)funkcja
e)funkcja
f)nie
2009-11-21T19:58:15+01:00
2009-11-21T20:05:50+01:00
A)tak uczeń argument ławka wartość
b)nie bo np. wartość nie może mieć kilku arumentów czyli 1matka-1dziecko
c)nie
d)tak ulica argument dom wartość
e)tak to jest niezmienne i 1wartość-1argument
f)nie bo jest ona zmienna