Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:06:34+01:00
Ponieważ cząsteczki w żelazie mogą mieć różny układ (np. sześcienno centryczny, sześcienno-płasko centryczny itd.). W różnych konfiguracjach wysępują różne odległości pomiędzy cząsteczlami
1 1 1
2009-11-21T20:09:45+01:00
Ponieważ każdy kawałek ma inną masę więc też OBJĘTOŚĆ inną.
1 1 1
2009-11-21T20:11:43+01:00
Ponieważ między cząsteczkami znajdują sic wolne przestrzenie.