Odpowiedzi

2009-11-21T20:04:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:06:47+01:00
Ponieważ Oliwa jest tłusta a woda rozpuszza tylko w sobie substancje rozpuszczalne czyli sok czy herbata a Oliwa jest tłusta więc będzie tak jak Olejzwykły Olej jest na górze wody a woda na dnie bo te 2 substancje różnią się od siebie
1 5 1
2009-11-21T20:16:48+01:00
Ponieważ ma duża gęstość i nie rozleje się w wodzie.
Ma gęstość 0.9 g na cm sześcienny, tj. mniej od wody ._.