Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:08:09+01:00
Tak na logikę, to mycie rąk, nie wkładanie do buzi przedmiotów, nieprzebywanie w dużych skupiskach ludzi, mycie owoców i warzyw przed jedzeniem, ubierać się ciepło, nie przebywać w towarzystwie chorych osób i unikać kontaktów płciowych (tam też jakieś tam bakterie czy coś)
12 2 12
2009-11-21T20:09:14+01:00
-szczepic się,
-jeśc dużo worzyw i owoców, które mają witaminy,
-w zimę nie chodzic bez szalika,
-nie podchodzic do dzikich zwierząt (apropo wścieklizny)
-po kożdym wyjściu z łazienki umyc ręce
7 2 7
2009-11-21T20:09:57+01:00
By zapobiegać wirusom i róznym infekcjom organizmu nalezy odpowiednio sie odzywiać duzo witamin to jest bardzo istotne, jeszcze wazne jest by nie ziębic czy nie przegrzewać organizmu. Tak naprawdę zebyśmy jak się starali ochronić swoj organizm przed infekcjami i tak nie uchronimy w 100%. Możemy je tylko opóźnic.

Pozdrawiam
5 3 5