Odpowiedzi

2009-11-21T20:07:44+01:00
1.POROZMAWIAC Z RODZICAMI
2. POMOC PSYCHOLOGA
3. W NAJGORSZYM WYPADKU ZMIANA SZKOŁY
4.POWIEDZIC WYCHOWAWCZYNI W SZKOLE
13 4 13
2009-11-21T20:08:41+01:00
- powiedz rodzicom lub nauczycielom
- staraj się nie zwracać uwagi na prześladowców [może im się znudzi]
- emigruj z kraju :D
- poinformuj policję

nic mi juz do głowy nie przychodzi ;)
32 5 32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:09:57+01:00
1.zmienić w sobie, to co wkurza ludzi.
2.pogadać z tymi ludźmi.
3.znać swoją wartość i nie zwracać na to uwagi, jeśli nie można się dogadać.
4.hmm może zmienić wizerunek?
5.dbać o siebie.
6.zadbać o to by ludzie nie mieli się do czego przyczepić.
7.gdy ktoś z ludzi, którzy Cię prześladują znajdzie się w kiepskiej sytuacji, pomóż mu, zauważy twoje dobro.
8.daj się poznać.
23 5 23