Odpowiedzi

2009-11-21T20:18:34+01:00
Oczywiście, że nie. Czyny nie są mocniejsze od słów, lepiej przemówić do tej osoby, a jeśli to nie skutkuje, poprosić o pomoc rodziców, nauczycieli.
35 3 35
2009-11-21T20:19:09+01:00
Myślę, że bójka to najgorszy sposób aby uwolnić się od prześladowcy, ponieważ możemy mieć wtedy jeszcze większe kłopoty, np. policja. Najlepiej jest porozmawiać z prześladowcą i poprosić go, aby zostawił nas w spokoju.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:23:25+01:00
Moim zdaniem bójka nie jest dobrym sposobem uwolnienia się od przemocy. Po pierwsze trzeba pamiętać, że za pobicia grozi odpowiedzialność karna. Po drugie przemoc rodzi przemoc, więc bicie niczego nie rozwiązuje. Nasz prześladowca będzie chciał się zemścić, to wszystko zawiązuje się tylko w błędne koło.
8 3 8