Odpowiedzi

2009-11-21T20:24:00+01:00
Ja mam wiersze:

Kiedy żegnasz przyjaciela,
nie smuć się,
ponieważ jego nieobecność pozwoli ci dostrzec to,
co najbardziej w nim kochasz.
__________________________________________
Prawdziwa przyjaźń ma dwie zasady
1. Jest się czyimś przyjacielem
2. Jest się z nim całym sercem
____________________________________________________________
Samych uśmiechów, przyjaciół stu, tysiąca przygód, bajecznych snów,
worka prezentów, uciech bez liku, słonecznych dni,
lodów na patyku i mnóstwa, mnóstwa słodyczy... przyjaciel życzy.
________________________________________________________________
Ciągle jeszcze istnieją wśród nas anioły. Nie mają wprawdzie żadnych skrzydeł, lecz ich serce jest bezpiecznym portem dla wszystkich, którzy są w potrzebie. Wyciągają ręce i proponują swoją przyjaźń.
___________________________________
Po każdej nocy nastaje dzień
Po każdej burzy nastaje słońce
Do dobrych ludzi uśmiechaj się
i miej serce gorące!
_________________________________
Nowe przyjaźnie zawieraj z ochota
lecz nie zapominaj o starych,
Bo nowe to srebro, a stare to złoto.
_________________________________
Głosy podkłada
Wiele wciąż gada
I choć wiekiem mnie przewyższa
Nie jest to sprawa najwyższa
I gdy coś gnębi mnie
On mówi: Nie martw się!
DAMY RADĘ!
Uśmiech wtedy pojawia się
I już nic nie zasmuci mnie
Potrzebny każdemu taki ktoś
_________________________________________
Nawet cień przyjaciela wystarczy,
aby uczynić człowieka szczęśliwym...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:25:14+01:00
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie-
Taki morał płynie z pewnej znanej bajki
Lecz w życiu tak jak w bajek świecie
Są ludzie źli i tacy z dobrej bajki
Kiedy przychodzi smutek i zmartwienia
Prawdziwy przyjaciel zawsze jest przy Tobie
Lecz ten który udaje tylko przyjaciela
Odchodzi i myśli wyłącznie o sobie
Właśnie w smutku i cierpieniu
Poznasz swego przyjaciela
Który chociaż sam w zmartwieniu
Wspiera Cię i rad udziela

***

Zanim Cię poznałam, wiedziałam, co to przyjaźń, lecz nie znałam mocy tego słowa. Natomiast w chwili, kiedy Ciebie poznałam, poczułam, jaką moc niesie ze sobą słowo: "Przyjaźń". Poczułam wtedy, jak wiele ciepła i radości wniosło to słowo, i Twoje pojawienie się w moje życie. Przyjaźń to rzecz piękna, aczkolwiek trzeba wiedzieć, jak się z przyjaźnią obchodzić, i należy sobie dobrze dobierać przyjaciół, gdyż niestety, nie wszyscy ludzie są warci naszej przyjaźni. Jednakże Ty byłaś, jesteś i będziesz warta przyjaźni, ponieważ ja tak bardzo lubię Cię.

***

Nasze życie na błędach rysowane
miłością, uczuciem przeplatane.
Jestem małą iskierką, która wypala się
uczucie me zanika gdzieś w tle
Popełniam błędy i naprawiam je
gdy dotknę dna, odbije się.
Gdy sił zabraknie przyjaciel wyciągnie mnie.
Zasypie mnie kwiatami miłymi słowami
To prawdziwa przyjaźń między nami.

***

przyjaciel to skarb
ofiarowuje mi ukojenie
trzyma mnie rękę
i ciągnie gdy zostanę w tyle
podaje mi dłoń kiedy upadnę
złapie kiedy się potknę
pomoże płynąć pod prąd
podtrzymuje na wierzchu morza
pokaże właściwą drogę
pielęgnuje i w każdej chwili wędrówki jest przy mnie
przyjaciel pozostaje gdy inni odchodzą
przyjaciel to TY

***

Wierny przyjaciel jest w życiu kojącym balsamem
i najpewniejszą obroną.
Możesz zgromadzić przeróżne skarby,
ale najcenniejszą rzeczą
jest prawdziwy przyjaciel.
Sam widok przyjaciela
wzbudza w sercu radość,
która wypełnia
całe wnętrze człowieka.
Z nim żyje się w najgłębszej jedności,
która napełnia duszę
niewypowiedzianym szczęściem.
Pamięć o nim rozpala nasz umysł
i uwalnia go od rozlicznych zmartwień.
Słowa te tylko ten zrozumie,
kto ma oddanego przyjaciela;
kto spotykając go codziennie
odczuwa ciągle jego potrzebę...