Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:29:14+01:00
Ponieważ Polska ma ustrój deszczowo-śnieżny. Oznacza to, iż latem wylewają powodując powodzie gdzyż zasilone są głównie opadami atmosferycznymi oraz w zimie wodą z topniejącego śniegu. Wczesną wiosną topnieją śniegi i występuje takie zagrożenie. Natomiast latem, ponieważ jest to okres w którym ciepły front miesza się z zimnym przynoszący długie i obfite opady deszczu.
21 5 21
2009-11-21T20:31:37+01:00
Ponieważ latem i wiosną rzeki często wylewają .Aby zapowiedz letnim i wiosennym powodzią buduje się sztuczne zbiorniki wodne.
19 2 19
2009-11-21T20:49:45+01:00
Wiosną jeszcze częste są widziane opady , przez vco rzeki wylewają. Latem Słońce jest nisko, wyspepyje dużo pożarów.
18 2 18