Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:32:16+01:00
Najważniejsze przykazanie Boże to umiłowanie bliźniego jak siebie samego.Powiedział je Chrystus swoim uczniom ''nowe przykazanie daję Wam, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja Was umiłowałem".
20 3 20
2009-11-21T20:32:05+01:00
Najważniejsze to:
Będziesz miłował Pana, Boga swego, całym swoim sercem, całą swoją duszą, całym swoim umysłem i całą swoją mocą. Drugie jest to: Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego.
Była to odpowiedź Jezusa na pytanie zadane przez Uczonego w Piśmie
25 3 25
2009-11-21T20:50:45+01:00
Będziesz miłował Pana Boga swego na daremno.Nowe przykazanie daję wam abyście się wzajemnie miłowali, tak jak ja was umiłowałem.
Mam nadzieję że pomogłam...
30 1 30