Odpowiedzi

2009-11-21T20:50:40+01:00
2009-11-21T21:01:03+01:00
Może być 15 takich cyfr a jak nie będzie dobrze to nic i tak jestem słaba z matmy :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:32:38+01:00
To będzie wariacja z powtórzeniami
6 do 4potęgi=6 x 6 x6 x6=1296

6- bo jest 6 liczb z których ma się składać,
do 4 potęgi- bo czterocyfrowe liczby.

odp. liczb czterocyfrowych jest 1296.

(o ile ten znak zapytania nie oznacza kolejnej liczby( niewiadomej) wtedy by musiało być 7do potęgi 4)