Odpowiedzi

2009-11-21T20:51:14+01:00
jest to urządzenie służące do wielokrotnego zapisywania i odtwarzania dźwięku na taśmie magnetycznej (urządzenia zapisujące inne sygnały analogowe na taśmie magnetycznej nazywa się zazwyczaj rejestratorami magnetycznymi).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:51:41+01:00
Urządzenie służące do słuchania wielorakiej muzyki, zapisywania dźwięków na kasecie magnetycznej
2009-11-21T20:52:29+01:00
Urządzenie służące do wielokrotnego zapisywania i odtwarzania dźwięku