Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T20:59:41+01:00
Nie kultura jest czymś trwałym co przetrwa wszystko literatura, malarstwo takie rzeczy przetrwały nawet od starożytnośći.Faszyzm stworzyli ludzie chorzy na władzę, ślepi dyktatorzy. Prości ludzie ani artyści sprzeciwiali się ale to bez interwencji wojska nic nie dało. a kultura przetrwała . zostały dzieła obrazy. Plotyka ma swoj tor a kultura swój.
3 3 3
2009-11-21T21:01:42+01:00
Tak, poniewaz kultura europejska polega na pokoju panstw europejskich i pomaaniu sobie w sprawach m. in. gospodarczymi.
2 5 2