Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:13:04+01:00
________________________- Imię i nazwisko odbiorcy
________________________- Adres odbiorcy(ul,miasto,kod pocz)
________________________- numer konta bankowego
________________________- PLN czyli kwota pieniężna
________________________- kwota pieniężna słownie
________________________- Twoje imię i nazwisko
________________________- Miejsce twojego zamieszkania
________________________- Tytuł (dopisek dla odbiorcy)

jest to opis dowodu wpłaty na poczcie tzw. przekaz pocztowy.

2009-11-21T21:20:06+01:00
Data: 21.11.2009 r.
Nr. 88/09
Wpłacający: Edmund Kowalski
Na cO: Datek na Azyl
Wpłata: 188,93
słownie: sto osiemdziesiąt osiem złotych dziewięćdziesiąt trzy grosze
Podpis: Kowalski