Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:22:55+01:00
Kozienice: 9000 zł
Działka rekreacyjna nad jeziorem: 16000 zł
Teren rolniczy w Suchodrzewach: 269800 zł
Stawy hodowlane: 6000 zł
Las sosnowy: 150 $
Dzialka przemysłowa: 560 zł :)
2009-11-21T21:24:39+01:00
Kozienice-9000zł
działka rekreacyjna-16000zł
stawy hodowlane-6000zł
teren rolniczy-269800zł
las-150$
dzialka przemysłowa-560zł
2009-11-21T21:57:33+01:00
1a=100 m²
1ha=100a =10 000 m²
KOZIENICE
7,5a=750m²
12zł*750m²=9000zł
DZIAŁKA REKREACYJNA
8zł*2000m²=16000zł
TEREN ROLNICZY
16,5ha=165000m²
0,50zł*165000m²=82500zł
23,5ha=235000m²
0,80zł*235000m²=188000zł
12ha=120000m²
1,50zł*120000m²=180000zł
82500zł+18800zł+180000zł=281300zł
STAWY HODOWLANE
4ha=40000m²
1,50zł*40000m²=60000zł
1,5ha=15000m²
1$*15000m²=15000$
DZIAŁKA PRZEMYSŁOWA
28a=2800m²
20zł*2800m²=56000zł