Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T21:34:18+01:00
Kocham dziadka ponieważ zawsze wieczorem kiedy ide spać opowiada mi bajki na dobranoc.Bajki które opowiada mi dziadek są straszne.Większość z nich jest o duchach i potworach.Raz opowiedział mi bajkę w której pan ukradł dziewczynke i podpalił jej palce.Po tej bajce całą noc nie spałam.Rano powiedziałammamie tą bajkę którą powiedział mi dziadek i mama dziadka zkrzyczała.
1 1 1
2009-11-21T21:42:25+01:00
Bardzo kocham swojego dziadka,a zwłaszcza jego wieczorne opowieści.Codziennie wieczorem siadamy koło kominka i mój kochany dziadzio opowiada mi bardzo ciekawe opowieści z przeszłości.Chyba lubi wspominać swoje przeżycia z przeszłości ,bo bardzo zachłannie opowiada historie.
1 1 1