Odpowiedzi

2009-11-21T22:55:41+01:00
Rafy koralowe-zbudowane z wapiennych szkieletów koralowców i rozwija się w nich ujne życie

Występowanie:
-płytkie, ciepłe wody przybrzeżne
-strefa międzyzwrotnikowa



przepisałem z zeszytu bo mieliśmy ten temat a chodze do 6 klasy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T00:25:22+01:00
Rafy koralowe powstają w ciepłych morzach strefy międzyzwrotnikowej. Sa zbudowane ze szkieletów koralowców. Żyją w niej niezliczone gatunki roślin i zwierząt. Zagrożeniem dla raf koralowych jest przede wszystkim działalność człowieka.

wzięte z zeszytu xd