Odpowiedzi

2009-11-21T21:25:36+01:00
Przemysł chemiczny
Przemysł mydlarski i detergentów
Gospodarka komunalna
2009-11-21T21:27:13+01:00
- wyrób mydła poprzez reakcje z wyższym kwasem tłuszczowym
- produkcja detergentów
- do przeczyszczania np. rur (przykładem moze być np. ,,Kret")
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:28:19+01:00
1. Do produkcji paliwa
2. Do produkji amoniaku.
3.Do uwodarniania prostych olejów roślinnych.