Tłumaczenie tekstu Sugababes-Ugly

When I was seven.
They said I was strange.
I noticed that my eyes and ears weren't the same.
I asked my parents if i was OK.
They said you're more beautiful
And that's the way

They show that they wish that
That had your smile
So my confidence was up for a while,
I got real comfortable with my own style
I knew that they were only jealous ' cause

(Chorus)
People are all the same
And we only get judged by what we do.
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you,
So are you.

There was a time when I felt like I cared
That I was shorter than everyone there.
People made me feel like life was unfair
And I did things that made me ashamed
'Cause I didn't know my body would change,
I grew taller than them in more ways
But there will always be the one who will say
Something bad to make them feel great.

(repeat chorus x2)

Everybody worries bad about somebody
And never realises how it affects somebody
And you bet it won't be forgotten
Envy is the only thing it could be.

(repeat chorus x2)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:25:17+01:00
Kiedy miałam 7 lat
Mówili, że jestem inna
Zauważyłam, że moje oczy i włosy nie są takie same jak ich
Spytałam rodziców, czy to w porządku
Powiedzieli, że jestem piękniejsza
I to jest sposób w jaki wyrażają to, że żałują
Że nie mają mojego uśmiechu
Więc w jednej chwili moja samoocena stała się wysoka
Byłam pewna siebie z moim własnym stylem
Wiedziałam, że byli tylko zazdrośni, bo

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Był taki czas, kiedy myślałam wciąż o tym,
Że byłam niższa od wszystkich wokół
Ludzie utwierdzali mnie w przekonaniu, że życie jest niesprawiedliwe
I robiłam rzeczy, które mnie zawstydzały
Bo nie wiedziałam, że moje ciało się zmieni
Przerosłam ich na wiele sposobów
Ale zawsze znajdzie sie ktoś kto powie
Coś złego, co ich uszczęśliwi

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Wszyscy mówią źle o innych
I nigdy nie zastanawiają się, jak to na nich wpływa
I założę się, że nikt o tym nie zapomina.
To może być tylko zazdrość

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też


Tłumaczenie całej, mam nadzieje, że pomogłam;]
3 5 3
2009-11-21T21:47:34+01:00
Kiedy miałam 7 lat
Mówili, że jestem inna
Zauważyłam, że moje oczy i włosy nie są takie same jak ich
Spytałam rodziców, czy to w porządku
Powiedzieli, że jestem piękniejsza
I to jest sposób w jaki wyrażają to, że żałują
Że nie mają mojego uśmiechu
Więc w jednej chwili moja samoocena stała się wysoka
Byłam pewna siebie z moim własnym stylem
Wiedziałam, że byli tylko zazdrośni, bo

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Był taki czas, kiedy myślałam wciąż o tym,
Że byłam niższa od wszystkich wokół
Ludzie utwierdzali mnie w przekonaniu, że życie jest niesprawiedliwe
I robiłam rzeczy, które mnie zawstydzały
Bo nie wiedziałam, że moje ciało się zmieni
Przerosłam ich na wiele sposobów
Ale zawsze znajdzie sie ktoś kto powie
Coś złego, co ich uszczęśliwi

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też


Wszyscy mówią źle o innych
I nigdy nie zastanawiają się, jak to na nich wpływa
I założę się, że nikt o tym nie zapomina.
To może być tylko zazdrość
2009-11-21T21:51:28+01:00
Kiedy miałam 7 lat
Mówili, że jestem inna
Zauważyłam, że moje oczy i włosy nie są takie same jak ich
Spytałam rodziców, czy to w porządku
Powiedzieli, że jestem piękniejsza
I to jest sposób w jaki wyrażają to, że żałują
Że nie mają mojego uśmiechu
Więc w jednej chwili moja samoocena stała się wysoka
Byłam pewna siebie z moim własnym stylem
Wiedziałam, że byli tylko zazdrośni, bo

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Był taki czas, kiedy myślałam wciąż o tym,
Że byłam niższa od wszystkich wokół
Ludzie utwierdzali mnie w przekonaniu, że życie jest niesprawiedliwe
I robiłam rzeczy, które mnie zawstydzały
Bo nie wiedziałam, że moje ciało się zmieni
Przerosłam ich na wiele sposobów
Ale zawsze znajdzie sie ktoś kto powie
Coś złego, co ich uszczęśliwi

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Wszyscy mówią źle o innych
I nigdy nie zastanawiają się, jak to na nich wpływa
I założę się, że nikt o tym nie zapomina.
To może być tylko zazdrość

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też

Wszyscy ludzie są tacy sami
I można nas oceniać tylko po tym, co robimy
Osobowość odzwierciedla imię
I jeśli jestem paskudna,
To ty też
To ty też