Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:35:13+01:00
Name: my dad (mój tata)
age: forty-eight (48)
appearance: tall, brown hair (albo brown-haried), blue eyes (wysoki, brązowe włosy [brązowowłosy], niebieskie oczy)
from: Poznań, Poland (Poznań, Polska)

name: my friend (mój przyjaciel)
age: fourteen (14)
appearance: short, thin, blonde (blonde-haired) , green eyes (niski, szczupły, blond włosy [blondyn], zielone oczy)
from: Poznań, Poland (Poznań, Polska)

name: my sister (moja siostra)
age: three (3)
appearance: short, fat, brown hair (brown-haired), brown eyes (niska, gruba, brązowe włosy [brązowowłosa], brązowe oczy)
from: Poznań, Poland (Poznań, Polska)

name: my brother (mój brat)
age: fiveteen (15)
appearance: tall, thin, black hair (black-haired), brown eyes (wysoki, szczupły (chudy), czrne włosy [czarnowłosy], brązowe oczy)
from: Poznań, Poland (Poznań, Polska)
1 5 1
2009-11-21T21:44:51+01:00
1) my dad , fifty , short black hair , Warsaw ; Poland
Mój tata, wiek:50lat , krotkie czarne włosy , Warszawa Polska
2) my sister , twenty , long straight hair , Warsaw ; Poland
Moja siostra , wiek:20lat , długie proste włosy , Warszawa;Polska
3) my friend (albo) Friend Angela , fifteen , pretty blue eyes, Kraków; Poland
Moja przyjaciółka (albo) Przyjaciółka Angela , 15lat, piękne niebieskie oczy, Kraków;Polska
4) grandmather , sixty-five, short curly hair, PoznaN; Poland
Babcia, 65lat, krotkie kręcone włosy, Poznań;Polska

Nie wiem czy akurat o takie rozwiązanie Ci chodziło ...
Ale zrobiłam co w mojej mocy :)