Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:28:13+01:00
1. Mądry
2. Sprawiedliwy
3. Obiektywny
4. Odważny
5. Dba o swoich poddanych
6. Wzór do naśladowania
7. Ma na celu dobro swojego kraju
8. Kocha swój naród
9. Troszczy się o potrzeby ludu
10. W swoich postępowaniach kieruje się rozwagą i roztropnością
2009-11-21T21:29:42+01:00
Mądry
sprawiedliwy
uczciwy
dobry dla ludzi
odważny
waleczny
w razie potrzeby wrażliwy
dotrzymujący zdania
silny
łaskawy